معرفی 6 تا بهترین مارک کفش اسکیت حرفه‌ ای کودکان و بزرگسالان


ورزش کردن یکی از بهترین فعالیت‌هایی است که سلامت افراد را تضمین می‌کند. رشته‌های ورزشی زیادی وجود دارد که هر یک از آن‌ها مزایای خاص خود را داشته و طرفداران خاصی دارند. یکی از این ورزش‌های مهیج اسکیت است که انجام دادن آن محدودیتی خاصی نداشته و با داشتن یک جفت کفش اسکیت خوب می‌توانید در مکان‌های مختلف نظیر پارک و خیابان اسکیت سواری کنید.

 

بهترین مارک کفش اسکیت

 

اسکیت به طور کلی به دو دسته تقسیم می‌شود و این دو دسته عبارتند از رول اسکیت و اسکیت روی یخ که از رول اسکیت تحت عنوان اسکیت یاد می‌شود. ناگفته نماند که هر یک از این دو نوع خود دارای تقسیم‌بندی بوده و در مجموع اسکیت انواع و اقسام مختلفی دارد. برای انجام دادن هر ورزشی ابزار‌های خاصی لازم است که اسکیت هم به عنوان یک ورزش ابزار خاصی دارد که از آن جمله می‌توان به کفش اسکیت، کلاه ایمنی، زانو بند، آرنج بند اشاره کرد.

با استفاده از این تجهیزات ایمنی در حین اسکیت تا حد زیادی ایمنی شما حفظ می‌شود. در بین ابزار‌های مورد نیاز برای اسکیت، کفش اسکیت از همه مهم‌تر است که در این مقاله قصد داریم تا به توضیح بیشتر در خصوص بهترین مارک کفش اسکیت بپردازیم. 

بهترین مارک کفش اسکیت حرفه‌ ای

 

کفش اسکیت رولربلید: 

 

این برند در سال ۱۹۷۹توسط اسکات اولسون و برنان اولسون که هر دواز بازیکنان ورزش هاکی بودند تأسیس شد. آن‌ها کفش‌هایی تولید کردند که چرخ‌های آن در یک ردیف قرار داده شده بود و همچنین از مواد جدیدترو به روز‌تری در کفش‌ها استفاده کردند که همان پلاستیک بود. آن‌ها یک ترمز نیز در اسکیت قرار دادند. چهار سال بعد در سال ۱۹۸۳آن‌ها نام رولربلید را برای اسکیت‌های ساخت خود انتخاب کردند.  

این کفش‌ها ایرادی هم داشتند که چرخ‌های کفش اسکیت بود ودارای کیفیت خوبی نبود. به همین دلیل با تأسیس شرکتی جدید جهت بالا بردن کیفیت چرخ‌های اسکیت، با کیفیت بهتری فعالیت خود را ادامه دادند. شرکت آن‌ها انواع اسکیت‌های متنوعی تولید می‌کند ویکی از خوش سابقه‌ترین شرکت‌های تولید کفش اسکیت است. اسکیت‌های برند رولربلید اصل در ایران به ندرت و سختی در بازار پیدا می‌شود. 
 

کفش اسکیت روسرز 

 

یکی از بهترین برند‌های تولید‌کننده کفش اسکیت، برند روسرز است. کمپانی روسرز نخستین بار در سال 1952 تأسیس شده است. این کمپانی به صورت تخصصی کار خود را انجام می‌دهد و به صورت تخصصی انواع کفش اسکیت را برای رده‌های سنی مختلف تولید می‌کند. از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کفش اسکیت برند روسرز می‌توان به زیبایی، راحتی و سرعت آن‌ها اشاره کرد که این موارد سبب محبوبیت هر چه بیشتر این برند هم شده است.

همانگونه که اشاره کردیم برند روسرز به صورت تخصصی کفش اسکیت تولید می‌کند که از جمله تولیدات تخصصی این برند می‌توان به اسکیت‌های اگرسیو، فری استایل، فیتنس و اسکیت مخصوص کودکان اشاره کرد. برند روسرز در زمینه اسکیت کودکان تنوع زیادی دارد و از بین انواع کفش اسکیت مخصوص کودکان می‌توان به مدل اورلند اشاره کرد که کیفیت و راحتی آن سبب شده تا در بین کودکان محبوبیت زیادی داشته باشد و بیشتر افراد این مدل را برای کودکان خود انتخاب کنند.

کفش اسکیت روسرز بسیار محکم و مقاوم است و دارا بودن قابلیت تنظیم برای سایز‌های مختلف سبب شده تا مدت طولانی بتوانید از کفش اسکیت این برند استفاده کنید. 

بهترین مارک اسکیت کفشی

کفش اسکیت لبدا: 

 

از کفش اسکیت لبدا می‌توان به عنوان یکی از بهترین برند‌های اسکلت یاد کرد. بنیانگذار این برند تولید‌کننده کفش اسکیت شخصی به نام رابرت لبدا است. ماجرای تأسیس این برند جالب است و طبق گفته‌های موجود در این زمینه پسر رابرت لبدا مسابقات اسکیت شرکت می‌کرده و رابرت از شکسته شدن چرخ‌های چوبی اسکیت پسرش خسته شده بود و به این ترتیب به این فکر افتاد که خودش چرخ اسکیت با کیفیت‌تری برای اسکیت پسرش تولید کند.

رابرت نخستین بار از مواد ژله‌ای برای ساخت چرخ اسکیت استفاده کرد، تولید چرخ‌های با کیفیت ژله‌ای نخستین تولید رابرت محسوب می‌شد و سرانجام در سال 1961 رابرت به عنوان بهترین مارک اسکیت کفشی برند خود را پای‌گذاری کرد و از برند لبدا می‌توان به عنوان اولین برندی یاد کرد که در آمریکا از مواد ژله‌ای برای ساخت چرخ اسکیت استفاده کرده است. شرکت لبدا همواره به دنبال پیشرفت بوده و به تدریج در پی پیشرفت بیشتر با شرکت دیگری به نام شرکت بی. اف گودریچ شراکت خود را آغاز کرد. 

آغاز این شراکت شروعی برای پیشرفت‌های این دو شرکت بود و با همکاری هم توانستند اولین هسته‌ی ژله‌ای یکپارچه را با استفاده از پیوند شیمیایی به قسمت ژله‌ای بیرونی مرتبط سازد و به این ترتیب از لایه لایه شدن چرخ کفش اسکیت جلوگیری می‌شده است. مورد توضیح داده شده اولین پیشرفت حاصل از این شراکت بود و در ادامه پیشرفت‌های دیگری نظیر هسته‌ی آلومینیومی، چرخ ژله‌ای شفاف و ... هم تولید شد.

در ادامه دستاورد‌های شرکت لبدا بهتر است به تکنولوژی فلکس اشاره کرد که برند لبدا به عنوان بهترین مارک کفش اسکیت حرفه‌ ای اولین شرکتی بود که از آن استفاده کرد. تولیدات برند لبدا بسیار متنوع است و این برند برای رشته‌های مختلف نظیر فیتنس، اگرسیو و هاکی هم اسکیت تولید می‌کند. تولید اسکیت برای شاخه‌های اسکیت روی یخ، اسکیت برد و اسکوتر هم در لیست تولیدات این برند معتبر و با کیفیت قرار دارد. 

برای آشنایی با اسکیت برد ها پیشنهاد می کنیم مقاله بهترین اسکیت برد را مطالعه کنید.

بهترین مارک کفش اسکیت کودکان


کفش اسکیت فیلا: 

 

در ادامه معرفی بهترین برند‌های اسکیت بهتر است به برند فیلا هم اشاره کنیم که خود بهترین مارک کفش اسکیت حرفه‌ ای است. در خصوص کمپانی فیلا باید به این نکته اشاره کنیم که این برند در ابتدا کار خود را با تولید لباس، لوازم تنیس و دیگر تجهیزات ورزشی آغاز کرده است. مدتی بعد از تأسیس کمپانی فیلا تصمیم گرفت تا تولید کفش اسکیت را هم به لیست تولیدات خود اضافه کند.

برند فیلا به عنوان بهترین مارک اسکیت کفشی، در شاخه‌های مختلف اسکیت نظیر شاخه‌های آیس، کواد، فری استیل، فیتنس، اسکیت عمومی و. . کفش تولید می‌کند. کمپانی فیلا همواره در پی پیشرفت و افزودن به تولیدات خود است و در سال‌های اخیر تولید کفش اسکیت مخصوص کودکان را هم به تولیدات خود اضافه کرده و کیفیت و استحکام بالای تولیدات این برند سبب شده تا از فیلا بتوان به عنوان بهترین مارک کفش اسکیت کودکان یاد کرد. برای اطلاع از قیمت انواع اسکوتر به صفحه خرید اسکوتر مراجعه کنید.

مقاومت و استحکام بالای کفش اسکیت کودکان برند فیلا سبب شده تا این کفش بهترین گزینه برای شروع یادگیری اسکیت برای کودکان باشد. کفش اسکیت برند فیلا به عنوان بهترین مارک کفش اسکیت دارای سایز‌بندی بوده و با تغییر سایز قابلیت استفاده چند ساله را برای کودکان دارند. 

بهترین مارک کفش اسکیت برای کودکان

کفش اسکیت رولکن: 

 

از برند رولکن هم می‌توان به عنوان بهترین مارک کفش اسکیت بزرگسالان یاد کرد که محصولات تولید شده توسط این برند دارای تنوع بالایی بوده و در شاخه‌های مختلف اسکیت نظیر اسکیت روی یخ کفش مناسب طراحی و تولید می‌کند. برند رولکن یکی از برند‌های تازه تأسیس است که با وجود سابقه‌ی کم، کیفیت بالای تولیدات آن سبب شده تا بهترین مارک کفش اسکیت بزرگسالان باشد. برای خرید اسکیت برد به صفحه اسپرت باما مراجعه کنید.

مهم‌ترین ویژگی تولیدات برند رولکن طراحی زیبا و بی‌نظیر آن‌ها است و در خصوص طراحی تولیدات این برند بهتر است بدانید که مهندسی تخصصی و طراحی کفش‌های اسکیت برند رولکن در کشور کانادا و توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می‌شود. رنگ‌بندی بسیار متنوع و زیبا اسکیت رولکن یکی دیگر از عوامل مؤثر بر روی محبوبیت این برند است. ناگفته نماند که کفش اسکیت برند رولکن با وجود کیفیت بالا در مقایسه با دیگر برند‌های موجود در بازار قیمت مناسب‌تری هم دارد. برای اطلاع از قیمت اسکیت ها به صفحه خرید کفش اسکیت مراجعه کنید.

بهترین مارک کفش اسکیت برای بزرگسالان

کفش اسکیت کبالت: 

 

در زمینه طراحی و تولید کفش اسکیت برند‌های معتبر ایرانی هم وجود دارد که به عنوان بهترین مارک کفش اسکیت در ایران می‌توان از برند کبالت یاد کرد. برند ایرانی تازه تأسیسی که ساخت کشور ایران است و تولیدات این برند طبق استاندارد‌های موجود طراحی شده و بسیار متنوع هستند. کفش اسکیت کبالت در مقایسه با دیگر برند‌های خارجی موجود در بازار قیمت مناسب‌تری دارد و از نظر اقتصادی برای شروع یادگیری اسکیت و به نوعی به منظور آموزشی بسیار گزینه مناسبی است. کبالت برای رده‌های سنی مختلف کفش اسکیت تولید می‌کند و کفش‌های اسکیت این برند همانند بسیاری از برند‌های معتبر جهانی دارای سایز‌بندی است. به طور کلی کیفیت بالا و تنوع محصول سبب شده تا کبالت بهترین مارک کفش اسکیت در ایران باشد. 

به عنوان سخن پایانی باید گفت در این مقاله به توضیح بیشتر در خصوص بهترین مارک کفش اسکیت پرداختیم و با بهترین مارک کفش اسکیت کودکان و بزرگسالان هم آشنا شدید. به طور کلی برند‌های تولید‌ کننده اسکیت بسیار زیاد هستند و در این بین از برند‌هایی که کیفیت بالایی دارند و طبق استاندارد‌های موجود هستند، به عنوان بهترین برند کفش اسکیت یاد می‌شود. 

برخی از سوالات رایج : 

1.بهترین مارک کفش اسکیت چه مارک هایی هستند ؟

کفش اسکیت رولربلید / کفش اسکیت روسرز  /  کفش اسکیت لبدا /  کفش اسکیت فیلا / کفش اسکیت رولکن / کفش اسکیت کبالت

2. چرا کفش اسکیت فیلا مناسب کودکان است ؟

مقاومت و استحکام بالای کفش اسکیت کودکان برند فیلا سبب شده تا این کفش بهترین گزینه برای شروع یادگیری اسکیت برای کودکان باشد. کفش اسکیت برند فیلا به عنوان بهترین مارک کفش اسکیت دارای سایز‌بندی بوده و با تغییر سایز قابلیت استفاده چند ساله را برای کودکان دارند